Back on track



Haft en ganska så go dag här hemma idag..sov till ca 10. Kände mig faktiskt mkt bättre i morse och nu är jag jättepigg. Inte så konstigt kanske när man sovit så mycket :)



Har fått tvättat lite till, plockat undan osv. MEN jag glömde ju det allra viktigaste idag! Att gå till systemet! Vi ska ju ha lite AW med jobbet imon och jag hara bara sprit här hemma. Inte så kul o sitta o sippa på kanske..el iof. kan nog bli rätt kul men vill ju ha vin :( Får bli en snabb visit till bolaget imon efter jobbet. Vi vet ju inte riktigt vad som händer imon..allt beror ju på vädret tyvärr. Är det fint blir det grill o dricka i slottsskogen, annars ska vi va hemma hos ngn. Ev. här hemma :)



Fick slängt ihop lite mat här innan med och gud så gott. Trodde jag skulle tröttna på min kyckling o sallad som jag äter rätt ofta, men icke. Slänger man till lite goa grejjer i salladen så blir det fint serrö :)
Kanske kommer tröttna på den efter imon iof då jag ska ha med den till lunch på jobbet imon med. Sen gjorde jag en liten pastasallad att ta med till grillningen om det blir ngn :)







Gött!



Hoppas ni har en bra torsdags kväll! Imon är det fredag :)










Kommentarer
Postat av: Siz

Du är duktig du när det gäller maten... kan nog behöva ett tips eller två om jag ska bli av med mina gravid kilon... puss

2011-07-07 @ 23:27:39
Postat av: Andréa

Tack bästa sis! Absolut, du kan ju få mitt mat schema så ska du se att det kommer bli grymt! :)

Puss!

2011-07-08 @ 09:30:41
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Siz

Man tackar! Ha en bra helg, hoppas vi kan ses snart! Puss

2011-07-08 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0