Attack!



Åhh herregud! Nu är man slut i kroppen alltså...har kört Body Attack med Natta idag för första gången.
Shit vad roligt det var och shit vad JOBBIGT det var. Svettigt är bara förnamnet!
Kommer garanterat bli mer av den varan! Om ni inte testat och gillar att gå på gruppträning så måste ni testa detta!!












Innan träningen.





Fick förresten ett samtal av mamma igår. Hon sa att det hade kommit hem ett litet paket till mig!
Jaa! Mitt smink från ID har kommit. Äntligen! Det har varit slut ett tag nu och inte ått tummen ur o beställa..men nu så. Kan jag sminka mig fint på lördag! :)
Fick även ett samtal av lille Robert idag som sa att mitt armband till min ena klocka hade kommit till butiken. Får be Ida (svägerska) som jobbar där att ta med sig det till mig nästa gång hon jobbar ;)




Går en vääldigt konstigt film på 6an nu alltså. Smookin Aces..har sett den innan för längesen. Riktigt skruvad alltså..haha.




Redan fredag imon! Underbart! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0