Ananas & Passion



Åkte hem efter jobbet idag, bytte om slängde i mig lite att äta. Närmare bestämt världens godaste keso. Mini-keson var slut igår när jag skulle handla så det fick bli ett annat alternativ. Nämligen keso med ananas och passion. MUMS säger jag bara. Så himla god..inte lika nyttig som mini-keson, men vad ska man göra när den e slut då? ;)







Rekomenderas :)






Dax för träning




Tog sen bussen vid 17:30 mot Sportlife i Frölunda. Körde ett riktigt gött och superroligt MRL 90 pass ihop Natta. Hade sån energi idag och kännde inte ens att det var speciellt jobbigt. Måste betyda ngt el? haha.
Fick sen som vanligt skjuts av Magnus hem. Så himla snällt av honom!
kommer hem så mkt tidigare och får ut mer utav kvällen då :)
Nu har jag tex hunnit med att duscha, äta & fixa matlåda!
Sitter som en hösäck i soffan och smptittar på fotbollen..står just nu 1-1 mot Japan..damerna är duktiga alltså. Hade ju varit riktigt kul om dem tog hem hela skiten :)






Vad tycker ni om min nya klocka förresten? Erkänn cool?! Köpte även en gul likadan..kommer bild senare :)












I morgon ska Natta & jag testa på Body attack på Sportlife Ullevi. Bara kört på gymmet där än sålänge, så ska bli kul att testa gruppträning där och dessutom ngt jag aldrig gjort innan. Sägs att det är sjukt jobbigt...men det gillar vi bara :)




Tjipp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0