3-årskals & heldag i solen



Igår var jag uppe rätt tidigt. Hoppa in i duschen, på med träningskläderna, packa väskan i med frullen och sen iväg till gymmet. Körde ett combat pass på Sportlife Ullevi..inte kört combat på ett tag så det var riktigt roligt, svettigt & jobbigt! Men känslan efteråt är ju alltid lika go :)



Duscha, bytta om och knatade bort till Nils Ericssons terminalen. Tog bussen därifrån hem till syrran & co. Elliot fyllde ju 3 år igår så det var dax för kalas. Vi fixade och donade där hemm & vid 17 började alla gäster komma.
Det blev massa god mat, syrrans grymma cupcakes & annat smarrigt.
Vi hade alla lagt ihop till en megastor studsmatta till våran lille Elliot som "männen" sen satte ihop. Hoppades gjordes det och gud vad roligt det är!! :)



Vid 22-tiden åkte jag med Sebbe & Ida hem. Där blev det lite vin och massa tjöt. Sov på deras soffa ihop med lilla Katla som låg & stirra på mig hela natten..han e lite creepy den där katten alltså ;P






Polly-Cupcakes





"Böse" emmie hade koll på oss i köket




Montering av studsmatta




en rätt så nöjd 3-åring






Uppe tidigt imorse med..tog 9:16 tåget från Floda. Åkte hem, bytte om och åkte sen ut med Jessica till havet. Blev näset några timmar innan vi åkte förbi Frölunda torg o slängde i oss lite sushi för att sen åka vidare till Maraplan och lägga oss vid den lilla plaskpoolen där. En helgrym dag i solen med sötaset Jessica!
Åkte med J in till hennes jobb en snabbis och jag fick äntligen köpt ett par nya lurar till iPhonen! Äntligen kan jag lyssna på hög musik & prata i handsfree igen! woohoo!





Mot stranden





Näset




Poolen vid Mariaplan




Vårt tilltugg





Nya lurarna (lite smygreklam med;) )






I morgon (om vädret vill sig) ska Jessica & jag ta våran pick o pack & åka ut till Marstrand.
Men först ska jag klippa mig kl 10 hos Anna :)


Håll tummarna för sol o varmt i mon då!








Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för reklamen ;)

Mest tack för idag!

Puss&Kram

2011-07-27 @ 22:15:02
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0