Blåslagen





Sikka fina blåmärken jag har alltså...ska ta kort på dom o lägga upp sen, lovar. Haha. Ömmar på hela kroppen. Tom. fått ett mitt på handen..syns inte så väl, men känns dock desto mera!



 

Inga jättebra bilder...det ser faktist värre ut i verkligheten..:P





Blev 30min på crossen efter jobbet idag, sen en go solning på det, äntligen! Så gott när man somnar och vaknar av att lampan släcks. När jag kom hem hit var det fullt hus (som vanligt). Acke, Ulli, Molly, Sebbe, Ida & Renate var här o hade käkat med mamma & oma.
Bäst att passa på när jag inte e hemma så maten räcker till alla..:P.




I morgon ska jag äntligen få testa på MILON, ser verkligen fram emot det. Alla som testat har blivit beroende typ. Fick ett förslag av killen i receptionen idag med att skaffa ett platinum kort eftersom jag solar ibland och kanske kommer gilla Milon, så får man allt på ett kort! Verkar rätt bra! :) Kanske inte blir nåt byte av gym ändå ;)



En annan glad nyhet är att nu har jag börjat med planerna för min 25-års fest. Lokalen är bokad! Så nu är det bara att börja. Tänkte göra en inbjudan på Facebook redan nu. Så man kan planera på hur många det är som kommer! :) Åhhhh ska bli så kul!



Förresten, drack en väldigt god latte på vägen hem från jobbet idag. Köpte den på pressbyrån. Kan verkligen rekommendera den, skitgod! För er som gillar latte då. Lite annorlunda att den är kall, men ack så god :)






MUMS!





Ne just det, inbjudan var det :)


Hej då!








Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy, stackare!



Fick ditt mail på FB om festen, blev så glad men så ledsen.. kan inte komma då jag jobbar uppe i Sälen då :(

Kramar om!

2011-01-04 @ 23:00:39
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0