2011



Känner mig dum som inte har bloggat på hela helgen. Men har ju trots allt varit nyår mm.


Kändes konstigt att skriva 2011 på jobbet idag, men så är det ju nu..sjukt vad tiden rullar på :/



Efter jobbet i torsdags sprang Rebecka & jag bort till Backadalsmotet. Jag tog bussen till Kungälv & hon till stan.
Jag mötte upp Jonas utabför systemet,  vi handlade lite. Köpte sen sushi o gick upp till hans kompis Per och åt och tjöta massa. Tog sen bussen in till stan o tåget hem till mig. Blev mys med lite godis i sängen. :)



På självaste nyårsafton åkte vi en sväng till Allum o köpte en present till Jimmie & Maria & lite annat smått.
Sen hem o fixa lite, äta och sen börja vi göra oss i ordning.



Tog 17.49 tåget till Partille o va hemma hos dom redan vid 18.30.
Där blev det trerätters med mkt gott.
Kräftor till förrätt, skaldjurssoppa till huvudrätt & hemmagjord glass med hallonsås till efterrätt.
Vid tolvslaget gick vi bort till Jimmies föräldrars område. Kollade på raketerna och skålade in det nya året.
Gick sen även upp en liten sväng till hans päron o sa hej! :)





Va hemma i Stenkullen igen runt 4-tiden och då var det bums i säng.
Sov som vanligt bort hela nyårsdan.Ända ansträngningen var att gå bort till pizzerian..:)
Igår fyllde Angelica hela 25 år (tant) ;p. Så Jonas & jag var där på lite kalas. Riktigt trevligt.
Av mig fick hon ett halsband och ett restaurangbesök :) Får se om det blir innan el efter hon har fött :)




Tillbaka på jobbet idag och den tråkiga vardagen. Fast lite skönt är det faktist. Ska träna efter jobbet idag..åhh gud va skönt det ska bli. Ska nog klämma in en solning där med :)





-------------------------------------------------------------------------------------------------






Sally myser i mitt knä






Simba myser i min säng











Hej hej...hörs ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0