Grattis x 2




Åhhhhh idag fick min fina vän Angelica en liten son som ska heta Sebastian. Så himla kul att dom äntligen fått ut sitt lilla knyte, och på Jonas f-dag dessutom...+ att han har namnsdag idag..Sebastian alltså.
Min lillebror heter ju det med..haha så mkt saker på en o samma dag.
Tur det iof..då lär man ju inte glömma av någon :)




Fina Angelica & Sebastian <3


Idag har jag jobbat som vanligt. Messade Jonas i morse vid 7-tiden eftersom han fyller år idag. Vid 12 hade jag fortf inte fått något svar och tyckte de var lite konstigt, så jag ringde..men då gick det inte fram några signaler. Min tanke var att han låg och sov fortf och han skulle ju iväg o jobba!! Hahaha...ringer sen vid halv ett igen och då har han precis vaknat..haha offer säger jag bara ;) Men han hann till jobbet verkar det som iaf.


Grattis på födelsedagen min goding <3




Fick denna singeln av honom i dec när vi var hemma hos hans föräldrar och han grävde bland alla sina saker i sitt gamla pojkrum ;)

Förlåt att jag la ut den gubben, men älskar verkligen denna bilden. Du e så fin!




Efter jobbet idag blev det en sväng på stan för att leta efter present till Jonas. Vem vet om det blev nåt eller inte..inte jag iaf..;)


Skulle tagit 18.47 tåget hem..men så blev inte fallet då det där jävla tåget va inställt. Eller ja..dom skyllde på tekniska fel denna gången. Så fick ta 19.19 tåget...gick bort till gymmet och solade direkt när jag kom fram.







En utav mina fyra tatueringar :) lite brun blev jag va?





Nu sitter jag här hemma i köket och har ätit lite. Ska snart lägga ner här och hoppa in i duschen, packa träningsväskan och hoppa i bingen.





Ne kära vänner. Nu får jag ta tag i sakerna här hemma.


Puss o godnatt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0