Fredagsmys & fäst



Måndag igen då ja.

Helgen har som vanligt vart bra! Fredagen blev lugn här hemma med Jonas. Vi åkte till ICA och köpte Tacos grejjer o mass annat gött. Kollade på "På spåret" "Red Dragon". Bra, men lite läskig film alltså...


 

Fredagsmys :)




Sov ut rätt rejält i lördags. Vakna la runt 11.15. Käkade lite frulle och tog sen en liten promenix med Ulli & Jonas.
Blev sen ännu mer slappt här hemma innan jag började göra mig i ordning för kvällen.

Vi tog 17:49 tåget in till stan. Jag åkte till Mikaela och Jonas åkte hem till sig.
Hemma hos Mickis blev det thaimat, frödinge kladdkaka, massa gott att dricka o en himlans massa skratt. Vi bestämmde oss efter några glas vin att vi skulle ut och göra stan. Det slutade hur bra som helst. Hade en tokbra kväll tsm med goa Mikaela. Vi hamnade på Excet och drack ännu mera drinkar där :)




Appletini hos Mikaela, mums!





Mousserande vin




Time to fix



Duon



Vi fortsatte




Dancy time?







Blev en övernattning i Johanneberg och fick även sova ut i söndags. Vi gick upp vid 11.30..peta i oss lite flingor, gjorde oss i ordning och åkte sen in till stan och shoppade lite faktist. Mötte sen upp Jonas, åt Sushi på slimfood..sen en glass på BK. Sen åkte Jonas & jag hem och slappa här hemma. Kollade på film och bara mös.



Idag har jag jobbat och sen tränat Milon. En riktigt go träning idag :)
I mon efter jobbet ska jag hem till Emma och hänga med henne, Marielle & David. Ska bli himla kul o få träffa dom igen och snacka lite skit ;) Sen ska jag till Kungälv & sova hos Jonas. Va ett väldans tag sen nu alltså...hmmm typ mitten va dec nån gång tror jag..:/



God natt & sov gott alla.

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0