Redan helg?!





Då var man tillbaka på banan igen ja. Ordentligt utvilad efter 2 dagar i sängen måste jag säga.
Dagen på jobbet flöt på bra idag..så gjorde även träningen efteråt. Körde först lite uppvärmning på crossen, sen 2 varv på MILON, efter det blev det lite extra mage. Riktigt bra träning idag! :)
Efteråt gick jag förbi receptionen och uppgraderade mitt kort till Platina. Så nu kan jag göra allt på gymmet, och då menar jag verkligen ALLT. Så gött. Slipper man köpa solkort o så med, kan spela badminton och självklart ingår MILON :) Fick ett bra pris med, så jag e väldigt nöjd :)





Fick en liten chock idag förresten när jag stog på crossen. Jag var helt inne i min träning..och så dyker Fredrik upp där från ingenstans. Ja ni läste rätt.
Min svåger Fredrik var på gymmet..det är ingen vanlig syn kan jag säga :p
Riktigt roligt var det iaf..kul att man kanske har nån mer att träna med nu! :) Hejja dig Fredrik!






Fredrik hemma i min gamla lägenhet i Malmö efter Rammstein konserten :)






I morgon är det redan fredag och den ska först spenderas på jobbet. Sen blir det antligen fredagsmys med Jonas, Sebbe & Ida. Kul att träffa dom lite, inte setts på ett tag nu. Känns det som iaf.





God natt och sov gott alla. Det ska jag göra tsm med mina små älsklingar här hemma :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0