Das helg



Haft en väldigt lugn o skön helg :)

I torsdags var det kalas för Fredrik. Blev massa goa kakor, tårta osv. Sen avslutade vi kvällen med en go Tacos middag. Yummy! Jag åkte hem vid 21-tiden för att möta upp Jonas som skulle komma hem till mig.
Jobbade som vanligt i fredags, sen blev det Sushi på centralen med Jonas. Smarrigt! Medans jag väntade på Jonas på Nisseterminalen gick jag in en sväng på Lindex och fynade ett par trorsor & 2 par örhängen för endast 60kr, det ni! Åkte sen hem till mig och bara mös o kolla på film.


Lördagen började jag med MILON-träning tillsammans med syrran. Skulle bastat efter..men råkade glömma att säga till att de skulle sätta på den, så blev tyvärr inte så. Nästa gång kanske vi ksa va lite mer förberedda :).
Gick sen hem och åt med god frulle med Jonas som låg och sov när jag kom hem vid 12-tiden...dessa killar..;)
Vi åkte en sväng till Lerum och köpte vin inför kvällen. För den spenderades nämligen med Lollo & Jonathan hemma hos Jonathan i stan. Middag, vin, spel & en massa skratt. Äntligen blev den middan av :)


Efter att Hoel (Jonathan) hade somnat i soffan;P så åkte vi hem med 2.17 tåget. Riktigt trevlig kväll.



Lördag var det upp o hoppa igen, för då skulle vi infinna oss i Ytterby hos Jonas föräldrar för middag med hela hans familj. Med ganska så mkt huvudvärk och stress lyckades vi ta oss dit iaf. Så kul att äntligen få träffa hela hans familj. :) Han känner ju min rätt väl nu om man säger så :P




Kvällen avslutades här hemma där det med var fullt hus. De hade haft lite avskedsmiddag för Oma som åkte hem idag efter nästan tre veckor här hemma :) kändes väldigt tomt när jag kom hem innan måste jag säga..:( men sån tur e så kommer hon hit igen i Juni och hälsar sitt tredje barnbarnsbarn välkommen till världen som hon sa
igår :)




     

"Nonas" & Elliot myser i soffan & Simba myser på värmegolvet :)







Idag efter jobbet blev det först en solning, sen MILON och efter det gyminstruktion med Ulli & Therese. Va rätt slut efter det. Nu ligger jag i sängen med Simba i famnen och ska släcka ner och sova. Så att..jaa....




GO NATT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0