Oh la la


Helgen som varit har vart kanon.
Började fredagen med att jobba då såklart .
Efter jobbet mötte jag upp J i stan och vi tog en Sushi på Slimfood. Mums!
Sen åkte vi till Restaurang Viktoria och hämtade mina nycklar som jag tappade bort där förra lördagen.
Sen hem, förbi affärn och köpa lite gött. Kolla på "På Spåret" och sen en aaaaskass film med Hugh Grant.



I lördags morse var jag på MRL 75 releasen.
Riktigt roligt som vanligt, alltid kul med nya steg och ny musik framför allt.
Vid 17-tiden var det dags för kalas hos Molly som fyllde 2 i fredags! :)



Kvällen fortsatte jag sen inne i stan med mina töser Lollo & Mimmi. Det blev lite för mkt för mig, så jag tog mig hem vid 2-tiden igen och mådde som jag förtjäna igår. Så det blev ingen Indoor Walking som jag egentligen skulle gått på. Var med på fikan efteråt ist bara. Men men..tränade ju ändå 4ggr förra veckan. Och idag med. Körde ett gött Combat pass igen. E sååå sjukt kul!







Leslie, Sebbe & Jonte på kalaset :)






Jonas & Elliot påväg till gymmet för att fika :)



Morotskaka & cola light, mums!






Nu ska jag bädda rent och hoppa ner och sova här.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0