Magsjuk...:(





Vaknade kl 5 i morse och kände mig inte alls bra- Sprang upp till toan och där fastnade jag i ca en halvtimme...fyyy fan. Förstår inte var det kommer ifrån, jobbigt är det iaf..:(
Ända jag ätit/druckit idag är skorpor och pepparmintste.


Jag är verkligen aldrig sjuk...men nu så har jag redan varit sjuk 2ggr på det nya jobbet. Känns inte alls bra :/




Har legat i sängen hela dagen verkligen..el började med några timmar i soffan där uppe. Kollat på massa usla tv-programm, men mest sovit dock. Nu är jag inne på min andra kopp te och det känns lite bättre. Stannar dock hemma imon också...känner inte för att chansa och ev. smitta ner hela jobbet.




Jag som hade planerat och träna idag egentligen..men icke. :(
Fast det känns dock som jag har gått ner nått kilo.....











Nee..tillbaka till ryggläge.



Hej..


Kommentarer
Postat av: Siz

Du stannar hemma en extra dag från jobbet för att skydda dina arbetskamrater, men vill att jag ska komma imon och ta hand om dig.... Vad är du för en syster egentligen? ;-) puss och krya på dig!

2011-01-11 @ 22:25:34
Postat av: Andréa

Hehehe..ja men jag tänkte att du e ju sjuksyrra och kan försvara dig lättare..;P hehe ne då. Jag låser in mig idag också. Tur att man har 2 katter iaf :)

Tack!! Puss

2011-01-12 @ 11:14:30
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0