Lilllördag



Redan onsdag då ja...som vanligt så springer dagarna, veckorna, månaderna, ÅREN förbi!! :/




Insåg idag att det är exakt en månad kvar tills jag fyller 25! Hallå?! Var inte längesen jag firade min 20-års dag juh. Ja det är väl så det är när man blir äldre...åren bara går o går. Men men..man får se det som ett fint vin.
"Man blir bara bättre med åren ;"




Igår efter jobbet traskade jag bort till Selma Lagerlöfs torg och mötte upp Emma. Vi gick och handlade mat, sen mötte vi upp Marielle vid bussen. Gick sen hem till Emma och lagade den grymt goda middagen.
Pasta, kött & gorgonzola sås, smarrigt!

Satt och tjöta ett tag efter maten och vid 21-tiden följde dom mig till bussen. Åkte till Kungälv och Jonas kom och mötte mig på stationen och vi gick upp till honom. Tog lite te och knäckemacka innan det var dax att hoppa i säng.



Upp och hoppa kl 6..uuäähh..:/ åka buss till jobbet, jobba, åka hem. Och idag har jag tränat MILON med syrran. Alltså fan vad jobbigt det är, men ökade vikterna rätt bra idag med..så kanske därför. Kul är det iaf :)
Syrran följde med hem hit sen och hämtade sin älskade son som mamma hade passat. Han e så underbar alltså. Så fort han ser mig skriker han Andrèeeeeea. Va e Nonas? :) Hahaha. Nonas kommer en annan dag svarar jag då. Ah Nonas komma en annan dag ;) På tal om underbart så ska ju Elliot få ett syskon, och idag fick vi se dom första bilderna på han/hon. Så fräckt alltså :)








Syrrans Bebis :)




I morgon fyller min Jonas år. Så efter jobbet blir det en tripp på stan och gå på jakt efter present. Får se om vi ens ses imon..eftersom han jobbar till 21..:( Annars blir det iaf på fredag kväll. Jag känner ju mig själv och vet att jag inte kommer kunna hålla mig att ge han presenten. Älskar att ge bort saker. Om den som får det blir glad då vill säga, hehe :).




Nu ska jag ringa det blivande f-dags barnet och säga godnatt faktiskt :)



Hej hej hemskt mycket hej!







Kommentarer
Postat av: Nyfiken...

Jaha, då får man kanske passa på att gratulera på födelsedagen i förskott, glömmer nog om man ska vänta en månad med det.

Nu var det länge sedan man kollade vad du gör nu för tiden, berätta.

Trivs du med jobb, saknar du inte skåningarna och de "flaschiga bilarna"?

Än har jag inte plockat bort din blogg från favoriterna i Explorern, även om det blir längre mellan besöken...

På jobbet går det bättre än någonsin fick vi höra chefen säga häromdagen, du hade nog kunnat ha en del att göra om det inte var för din hemlängtan...



Ha det bra och drick inget jag inte hade druckit!



/Nyfiken i en strut

2011-01-20 @ 15:44:02
Postat av: Andréa

Hallå där! :)

Undrade faktiskt vart du hade tagit vägen :)

Tack så mycket för de väldigt tidiga gratulationerna :)



Jag trivs väldigt bra, det är sjuuukt mycket nytt att lära sig, men det kommer la det med.



Vad roligt att höra! Det tvivlar jag inte alls på att jag hade haft o göra. Men trots allt e ju hemma alltid bäst, el hur? :)

Klart jag saknar Malmö! Lovar att komma och hälsa på så fort jag får tillfälle :)



Hälsa alla som fortf kommer ihåg mig :)

2011-01-20 @ 16:56:50
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0