Klantig...?



Idag blev det ett gött MRL pass med syrran, Ulli & Therese. Riktigt roligt. Hade ju tänkt sola, men så blev inte fallet. Blev lite tjöt ist, och en inbokning på introduction för MILON på onsdag! Ska bli spännande att testa det. Kanske blir fast i det :) Har mina funderingar på o byta gym...hade vart gött o kunna träna direlt efter jobbet, det ligger nämligen ett gym inte alls långt ifrån jobbet. Sportlife..o då kan man tom. träna på massa andra anläggningar runt om i GBG :)




Jag ramlade ner för trappan här hemma innan. Halkade på första trappsteget och ramlade ner 3-4st. Blev skiträdd o börja skrika, mamma kom som ett spjut! Det gick rätt bra, men har ont i armar o ben. Känner att jag kommer få ett antal blåmärken bara, men men! :P




Nu ska jag sova. Megasuperdupertrött!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0