Fredag..woohoo!




Asssååå shiiiiit vad trött jag är idag! Känns som jag ska somna såfort jag slår igen ögonen.
Men men..det är trots allt bara 2 timmar kvar här idag, sen är det helg och det obligatoriska fredagsmyset :)
Skulle ju egentligen åkt hem till Sebbe & Ida, men så blir det tyvärr inte ändå. Ida slutar kl 19 i A-sås..sen skulle dom iväg till Bauhaus och sen handla..så det blir lite sent. Spec för mig som måste ha mat typ precis när jag kommer hem :P 



  
Blir kanske så att Jonas & jag åker och handlar, (om vi får låna mammas bil) och lagar tacos till oss iaf :)
Eller så kan det hända att det blir Sushi på stan...vem vet ;)







    eller       ......???!!







Fick ett mess av mamma innan och hon skrev att hon med hade åkt på magsjukan nu förresten..:( Inte alls kul för henne. Hoppas verkligen inte nu Jonas också blir sjuk. För då vet jag någon som kommer få höra det....:/




Hörs senare ikväll kanske :)

PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0