Detta har hänt


Ok, här får ni en liten update i bilder :)



Fredag:




Först träning, sen myskväll med Acke, Ulli, Molly, syrran & Elliot.



Lördag:


En sväng till Lerum för att uträtta diverse ärenden

 

 



Sen en helgrym kväll på stan med goa vänner för att fira Mimmi som fyllt 25 :)


Söndag:





Middag med Jonas på en kina-restaurang i stan


Sen blev det Bio på det. Såg Narnia i 3D.



Center - ett måste!




Självklart popcorn med :)


Igår efter jobbet var jag som vanligt oc h tränade. Blev Combat denna gången. Shit vad roligt det är alltså. Inte vart på det på ett tag nu, så det känns i kroppen idag vill jag lova. Kommer säkert va värre imon, men då skaj ag träna...och förhoppningsvis träna bort värken ;)


Idag etfer jobbet åkte jag raka vägen till Tess..el ja, raka o raka. Missade ju hållplatsen vid centralen..så gick upp till svingeln och fick sen byta buss i Partille C, men vad gör det?! En rätt frisk prommenix blev det iaf.

Hemma hos Tess stod maten på bordet när jag kom dit. Underbart! Riktigt go mat fick jag.


Smarrigt va? :)

Sen blev det mest häng i soffan och massa tjöt :) Efter en stund kom Björn dit och vi kollade lite på Handbollen. Kul att få träffa honom med :)

Nu sitter jag här i min underbara säng med en katt liggandes på min vänster arm, så lite svårt att skriva, men det funkar ändå. I morse bet han mig i huvudet den lille grisen..tror verkligen han försöker krypa in under skinnet på mig! Det känns så ibland iaf :P.



Good Night Sweetheart, well its time to go ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0