Bättre





Shit vad jag har sovit. Sov typ heeeela dagen igår. Gick o la mig vid 23 och va hur trött som helst. Vaknade kl 10 och var fortf trött. Men pallrade mig upp ur sängen iaf. Gick upp och åt lite fil & müsli. Det fick stanna kvar denna gången, men jag är fortf mätt.



Har Plockat undan lite här i mitt rum nu...ska byta sängkläder och duscha snart. Så magsjukebacillerna försvinner. Gjorde tom rent toan innan. Så inte mamma med åker på det.


Det är konstigt att det kan gå över så där på en dag bara. Känner mig iof inte helt 100. Men har ju inte spytt nåt idag iaf. :)


Ne nu ska jag bläddra lite i H&M katalogen och se om jag hittar nåt fint o klicka hem :)



Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0