Yupp



I måndags var det ju alla <3 ans dag och då var Jonas och jag på bio efter jobbet. Åt även en bit mart på Danilo innan filmen. För mig blev det Sushi och Jonas smällde i sig en god Schnitzel ;)
Precis när vi hade hade ätit upp och skulle gå, så kom Mia Skärringer och satte sig med sin dotter precis bredvid oss, hon e så jäkla grym alltså!



Filmen "Meet The Parents" var riktigt rolig, älskar att bara skratta, skratta och skratta! :)







Min goda Sushi! :)






I går var det som vanligt träning efter jobbet. Och detsamma gällde idag. Tänkte även träna träna imon, men dom planera sprack när jag fick hem min klänning jag hade beställt i lördags till min fest. På nätet var den svart/vit, men det var den verkligen inte när jag öppnade paketet innan. Skitfin klänning, men det vita som jag trodde skulle va vitt var ju fan bronsfärgat..!!! Så nu måste jag gå på jakt efter en klänning imon efter jobbet...så typiskt mig att vara ute i sååå god tid! :/



Ne nu ska jag äta mitt kvällsmål, är faktist lite hungrig ;)


Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Siz

Så det blir ingen pump med mig imon :( och när hade du tänkt berätta det för mig... Men tråkigt med klänningen, hoppas du hittar ngt. Pöss

2011-02-16 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0