Just another manic mooonday



I fredags var det AW som gällde med många goa arbetskamrater.
Började med en god middag på Hard Rock. Jag åt en himla god lax, orkade faktist inte ens äta upp allt.
Efter maten blev vi bortforsslade från bordet, och då var det bara att sätta igång..:)
Blev en himla lyckad kväll med mkt gott o dricka och mkt dans! :)
Vid 1.30 va vi rätt trötta och bestämmde oss för att åka hem. Jag tog 2.17 tåget hem..men kom lite längre än så..:/Gjorde det klassiska och somnade på tåget och vaknade i Västra Bodarna, så nu har jag med gjort det. Jag lyckades iaf inte åka ända till A-sås..haha bra va? Jag gick av tåget i ren panik..men insåg sen efter jag ringt taxin att det går ju faktist ett tåg tillbaka, så jag avbokade taxin och tog nästa tåg hem´och gick denna gången av i stenkullen, haha! :)









Fest?! :)






I lördags blev det lite städande och donande här hemma innan Jonas kom hit vid 2-tiden..då åkte vi till ICA och handlade för middan jag skulle ha på söndan. Sen blev resten va dagen mkt mkt slapp. Vi åt god mat på pizzerian i Stenkullen och sen blev det självklart Melodifestivalen senare på kvällen..jag säger bara suck va kasst det är alltså...nästan lite pinsamt!




Mumsig mat från El Dorado

I går hade jag middag för min familj, el ja det var ju en del som inte kom pga magsjuka. Både Acke, Ulli & Elliot låg hemma o kräkte. Så Det blev en lite mindre middag än jag tänkt mig, men väldigt bra. Lagade min grymme kycklinggryta och så bled det go tårta till efterrätt. Fick presentkort på skor av pappa & Anette..så nu äntligen ska jag köpa mig ett par nyya! :) Idag efter jobbet blev det ett gött Combat pass med Angelica! Såå skönt och få ur sig massa energiii!!




Pratade precis med min goding som har gjort en väldigt jobbig sak idag..:/ Puss på dig! <3

 

 

Nu Blir det kvällsmat och sen sooova!

 

Haj haj haj haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0