Helgen




Redan söndag igen och jag sitter här i sängen helt ensamn..el ja..Simba ligger här bredvid mig. Men ingen Jonas här :( Känns konstigt och inte ha söndagsmys med honom faktiskt. Men vi ses ju iaf i mon igen för då är det alla hjärtans dag och vi ska gå på bio efter jobbet :) Meet the parents blr det.



Helgen har varit lugn och skön. Började med fredagsmys hemma hos Ida. Hon kom och plockade upp mig & Jonas i Lerum så åkte vi till floda och handlade gotta och mat. För mig blev det en kebab sallad..som va så grymt god och det andra åt pizza. Vi kollade på På spåret så klart och sen även skavlan. Vid 00 tiden körde Ida hem hos och åkte sen vidare för att hämta Sebbe som vart i Lerum och druckit öl.






Gottigt






Lördagen blev väldigt lugn den. Sov ut, åt en god frukost, busade med Elliot osm hade sovit över här och sen kom Fredrik och hämtade Elliot. Jonas o jag åkte sen med Sebbe till Lerum och systemet. Sen hem igen.
Ida kom dit efter jobbet, vi käkade och sen åkte vi till ICA och handlade inför kvällen.
Där det var räkor på schemat. Synd bara att nån hade köpt de sista färska räkorna..men men, det funkade ändå. :).







Elliot ska ut och spela Badminton i mina träningskor :) <3









Idag åkte Jonas hem vid 10-tiden och jag åkte med Fredrik,Elliot, Sebbe & Ida till Alingsås och handlade lite saker inför min fest på lördag. Skönt o ha lite saker klara nu iaf.







Sådana här "porriga" skyltdockor har dom på Ica Maxi i Alingsås. Hmmmm...






Åkte hem en sväng till Sebbe och Ida och åt en grym god räksallad som jag gjorde av räkorna som blev över från igår. Efter vi hade käkat däckade vi alla i soffan. Rätt trötta..så jag åkte hem ist. annars hade jag nog aldrig orkat åka därifrån.








Hemmagjord räksallad.








Sitter nu här i sängen o kollar på Solsidan...fan va bra det är alltså! :)




Hej hej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0