Sorry!!



Oohhhhh vad bra denna helgen var. Hade ju min efterlängtade 25-års fest i lördags och den blev så lyckad!


Var rätt mkt fixande och donande både på fredag kvällen och hela lördag dag. Det var det väl värt.
Sån bra fest och sånna grymma vänner, familj och pojkvän man har.



Av Jonas fick jag en spa dag med övernattning på St. Jörgens Spa.
Av mina närmaste vänner fick jag en Tassimo maskin.
AV mina syskon med respektive fick jag en Ghd plattång.
Av Jonas vänner fick jag en låda med ostbågar & cheeseballs.



Och sen en massa annat bra :)


Brorsan har lagt upp massa bilder från festen på sin blogg. Där kan ni gå in o kika :)

 

Har ju vart värdelös på att uppdatera igen...sorry. Men som ni kanske fattar så har det vart en del de sista.

Nu ska jag sova. Hörs imon!! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0