Nytt liv? :)



Idag har jag varit hos goa Jessica och ätit grymt god mat, druckit vääärldens godaste smooothie och pratat massa skit (som vanligt). :)

Vi fick knåpat ihop ett litet matschema till mig (el ahh Jessica fick det). Så nu ska hon bara finslipa det lite och skriva rent, sen skicka det till mig :)
Är verkligen taggad för det här. Ska bli så skönt o få ordning på sin kost och veta vad man ska äta och när osv. Låter säkert helknäppt i vissa öron, men i mina klingar det bra iaf :)





Så gott!





Ännu godare ;)






Kom hem vid 22.15...har nu duschat o grejjat lite innan ja hoppa ner i sängen. Ska precis släcka här så jag orkar upp till en ny dag imon.
Efter jobbet imon ska jag ju hem till Anna och klippa mig, ååhh vad skönt det ska bli :)
Ska även träffa Jonas imon med. Underbart! <3



Go´natt!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack vännen för idag. Kul du är taggad och kul att få hjälpa till! Kollar upp lite protein och priser för dig så får du säga till när jag ska beställa! Hörs av imorgon med update ;) Pusss

2011-02-03 @ 00:20:16
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0