Vardagen





Gårdagens sista Julafton hos mamma var mkt mysig. Började med julklappsutdelning där jag kammade hem en parfym, en stavmixer, puder, pengar och "treatment" för håret :)





Vi åt sen en super god middag och avslutade kvällen med sällskapsspel. Fredrik & jag tog hem vinsten i TP. Men gick inte lika bra i "Med andra ord". Sov hos syrran igår igen och vaknade som vanlig i morse av att syrran kom in o väckte mig och sa att frukosten var klar. Jag skulle lätt kunna vänja mig vid det..;)





        



Efter fruskosten packa vi ihop oss och åkte till Ishallen i Stenkullen. Där blev det skridskoåkning med familjen Ihl/Swerin med. Herre vad kul det var att få pka lite igen! :) Ont i fötterna fick jag, men efter en liten paus körde vi igen :) Så härligt att bara få glida runt på isen, och vilken nostalgi det blev när vi satte igång att prata massa gamla hockey minnen syrran, brorsan & jag. Vi bodde ju praktisk taget där när vi var mindre :)



Lite välbehövlig fika hos mamma blev det sen. Efter det åkte Ulli, Molly & jag till Kungsmäsan och shoppade lite på rean. Jag fick äntligen köpt mig ett par nya träningsskor!! Och just dom jag hade kollat på hade dom satt ner 400:-, så det var bara att slå till ;) Hittade lite kläder med, och allt var faktiskt på rean! Bra jobbat ändå va?



Blev ett pass på gymmet nät jag kom hem. Rygg, biceps & mage. Gudars vad skönt det var att få röra lite på sig igen. El åkte ju faktiskt skridskor idag och vart ute o gått har jag ju nu i dagarna, MEN det var gött att få träna på riktigt iaf :) Varit och handlat, tvättat & lagat matlådor har jag med gjort nu. Sån där effektiv söndag igen. Nu skja jag bara släånga i mig lite kvällsmål, sen sova. Upp o jobba imon igen ju....jäkligt segt, men e ju bara 4 dagar denna veckan så :)




    


Ne nu får det bli sängen!


Hörs i mon.



Puss!!








Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du är saknad här syster... Men vi ses ju snart igen :-) mkt snygga skor! Hoppas jag hittar ngt jag med, imon blir det ev Nääs :-)

puss puss

2011-12-26 @ 22:52:53
Postat av: Andréa

Och jag saknar er som tusan. Mkt mkt ensamt igår kväll kan jag säga..:/ Tur att jag hade mkt saker för mig iaf. Tack! Jag älskar dom, redan användna 2 ggr nu! :) Ja men det gör du nog. Åhhh fusk! Vill med dit! Puss!

2011-12-27 @ 08:55:59
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0