Dan före dan före dopparedan!






Denna dagen började bra med 60 min på crossen till Julkalendern och ett avsnitt av "Nordstan". Bussen kom i tid även idag..men sen började det..han körde först som en tok och sen stannade han inte när jag skulle av. Hade tryckt på stopp kanppen och det lös "stannar" i hela bussen, men icke! Jag gick fram med bestämmda stegoch sa att jag skulle av där. "testa & tryck på stanna" sa han då, Att jag inte flippa. Det gjorde jag ju sa jag högt!! Jag kan väl inte hjälpa att hans lampor där fram hos honom inte funkar. Men alla lampor på bussen lös ju. Fick bakhåll av en gubbe på bussen som sa till chauffören att alla lampor funkar ju faktiskt. Han släppte sen av mig mitt i vägen. Fick en extra promenix på 5 min och va inte JÄTTEnöjd kan jag säga!




Lugnade ner mig efter ett tag och satt sen ist och suktade efter chokladen & tomtarna som det bjuds på idag. Men jag håller mig ifrån det och laddar inför frosseri i mon och kommande två dagar ist :) Ok, jag tog två bitar på eftermiddagen ;P. Efter jobbet bar det av till Allum. Fixa först lite klappar innan jag mötte upp syrran & Ida. Blev ännu mer shoppande, en sallad på Paprika, massa flumm & skratt som vanligt när vi tre e igång..:)
Svarta leggings till..eller hur var det?








Hem o möte upp min hyresvärd Carro för o ge henne posten. Stack in på coop o köpte pepparkakor till jobbet imon. Nu har jag (tror jag) packat allt inför kommande helg som kommer att spenderas i Högsbo, Gråbo, Hisingen & Stenkullen. Det kommer bli bra! Får nog börja tänka på refrängen nu. Upp o gå 5:15 imon med Jessica. Inte setts på ett tag och snart e det jul, så måste få min dos innan :)











Hittat en jätterolig app för bilder..testar mig fram lite nu. :)





Kommentarer
Postat av: Stephanie

Allt funkar med svarta leggings! Pöss

2011-12-23 @ 00:13:52
Postat av: Andréa

OM det gör!! :) Puss!!

2011-12-23 @ 09:00:30
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0