Fredagsmys



Uppe före tuppen i morse igen. 5:30 stod jag på crossen laddad för en timmes kondition. Gud så gott det var att svettas alltså. Kände dock att jag inte va helt 100 i kroppen iaf. Huvudet var fortf tungt, men jag överlevde iaf! :)
En go dag på jobbet som jag sedan avslutade med 20 min på solarieöarna. Skönt med ljus i detta tråkiga mörker.



Sitter hemma i soffan och har fredagsmys för mig själv. Kollar på Idol och håller alla mina tummar att kusinen Moa ska få va kvar till finalen nästa vecka! :) Har ju iaf dragit mitt strå till stacken och ringt o röstat. Gör det ni med vetja!! :)






Fina Moa!







I mon är det ääääntligen dax för fix av burret. Jag e så lycklig, ska bli underbart! Resten av morgondagen kommer ägnas åt träning och sedan en date med min fina Lollo som jag inte träffat på länge! :) Mkt att ta igen om man säger så. Hon har ju tex. idag gått o köpt en lya ihop med sin kille. Grattis till er!! :)







Lollo & Jonathan




Lollo o jag förra sommarn i Halmstad! :)




Kommentarer
Postat av: Louise

Ska bli sååå mysigt att ses min fina vän <3

2011-12-03 @ 07:32:04
Postat av: Andrèa

Ja verkligen! Allt för längesen sen sist ju!!!:)

2011-12-03 @ 08:50:26
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0