Tjejdag



Varit hemma från jobbet idag med. Det var skönt o få en extra dag att vila upp sig på.
Fick finbesök hit i form av min bästa syster och hennes underbar dotter. Vi tog först en kopp kaffe/te här hemma i soffan. Sen tog vi vagnen in till stan och kolla runt lite. Jag hittade en grymme julklapp (One pice) som jag tänker önska mig av pappa! :)
Sen blev det en god lunch inne i nordstan och vi fick i oss varsin sallad. Vi gick sen vidare och kikade. Hamnade på Lekia där syrran skulle fixa lite saker. Där inne lyckades Emmie & jag snatta med oss en spiderman-mask!! Hade lagt den på vagnen, och medans syrran betala så traska jag glatt ut med Emmie i vagnen där jag hade lagt masken. Hahaha!! Såg det ju självklart först när vi hade gått ut, och kunde då inte med att gå in igen. Så kan det gå ibland. Emmie börjar tidigt som snattate..;)



Syrran & Emmie åkte sen hem för att hämta den andra huliganen på dagis, och jag har ägnat resten av dagen med att tvätta, duscha och bara slappa här hemma.







Ett lite mer bekvämare sätt att vänta på vagnen :)







Världens mest underbara o lilla söta Emmie






Som sedan förvandlade sig till..hmm SPIDERMAN!! :)







I mon är det fredag och då blir det jobb igen..sen helg! Har inga planer alls och det är såååå skönt. Ska göra precis det som faller mig in. El jo fan...ska ju till frissan på lördag!! Åh vad underbart det ska bli o få lite färg i håret igen!!! :) Men annars, nada planer...el fan jo. Ska ju ev. åka med brorsan & Ida till Ullared på söndag, om plånboken tillåter vill säga. Men ANNARS inga planer iaf, haha! :)



Haj haj!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0