Ullared



Japp, då har man överlevt ännu en gång på det underbara varuhuset! Började med att Sebbes hälsenor blev mosade, och sen körde en tant in vagnen rätt i sidan på mig! Jag sa förlåt jättehögt, då blev hon helt ställd och sa förlåt till mig, haha! Sikka nötter alltså! Jag brukade tycka det var rätt okej att åka dit, men idag va ingen bra dag. Rätt mkt folk och vi va inte så sugna på shopping kändes det. Men men, vi fick köpt det vi skulle iaf..el ja nästan. Julklappar till syskonbarnen fick jag vänta med faktiskt....helt galet där ju!





                    





Kom hem vid 17-tiden och nu har jag packat upp min påse, lagat matlådor och plockat undan lite här hemma. Så nu tänke jag tillbringa resten av kvällen i soffan och bara slappa. Så det så!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0