Toppen helg!




Denna helgen har verkligen varit underbar. Åkte hem hit efter jobbet i fredags. panik packade en väska, åkte sen in till Nisse Terminalen o tog bussen hem till syrran med familj. Där blev det Tacos och massa mys i soffan. Lördagen började lite stressigt innan vi kom iväg till träningen i Stenkullen. MRL 75 stog på schemat och gud vad roligt det var! Får börja gå på lite pass igen kanske..men man snacka så mkt alltid. haha! efter träningen hämtade vi upp Elliot & Emmie som hade varit hemma hos mammas vännina Karin medans vi träna. Åkte sen o handla och hem till syrran o lagade god lunch. Sebbe kom på besök en snabbis & sen var det ju dax för glögg hos Acke & Ulli. Va mkt folk, mkt mat, jul-qiuz & julklappsspel. Jag åkte med syrran & co hem vid 22:30. Kollade på inseplade Så Mycket Bättre och sen blev det sängen. Idag väcktes jag av syrran & Emmie som hade dukat upp frulle till alla. En riktigt mysig 4:e advent frukost blev det.










Syrran & jag tog en promenad in till Gråbo i det härliga vädret. Riktigt gott. Blev sen lite fika & julkalendern innan dom skjutsade hem mig till mamma. Där hämtade jag min vinter jacka, fick en adventljusstake & tog sen tåget hem. Slängde in väskan och åkte sen in till stan för att köpa mina klappar. Gud vad mkt folk det var alltså...jag gjorde mina ärenden rätt fort och gick sen bort till Gustav Adolfs Torg för o kolla när dem släppte ut dom som har suttit i glasburen för Musikhjälpen. Sen tog jag vagnen hem, handlade och nu har jag städat här hemma, lagat matlådor & tvättat. Även detta blev en väldigt bra söndag med många saker gjorda. Skönt o ha allt gjort inför kommande vecka som kommer bestå av jobb, träning & julfriande!







I syrrans Pippi-mössa som mamma stickat. ( jag har med beställt en nu) ;)







På banvallen in till Gråbo





Känns väldigt ensamt här hemma nu när man bott hos syrran hela helgen och haft liv o rörelse omkring sig hela tiden. Det är verkligen nu man känner av ensamheten alltså. Jag vet ju att jag kommer vänja mig i mon igen, men nu känns det lite jobbigt. Vart e Aelliots alla frågor, Emmies skrik & Diesels jamande?! Skönt att jag ska dit på fredag igen..;)





Nu ska jag kolla klart på Beck & sen blire sänga! Puss Puss!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0