Svalkar vinden



Idag var vi ute och gick Jessica & jag. Riktigt härligt att gå utomhus så på morran alltså. Även om man svettas mer på gymmet så e det ju alltid bra & skönt med frisk luft.
Hade sen som vanligt en bra dag på jobbet. Mysigt lusse firande när jag kom dit. Alla satt i det mörka lunchrummet med levande ljus, lyssnade på julmusik, drack glögg & bara mös. Då fick man lite julstämning faktisk! :)



Har sen tränat med Jessica idag, första gången på ca 3 veckor kom vi fram till.
Åhh vad kul det är att träna ihop alltså. Och bästa Jessica hjälper mig så bra! :) 
Körde bröst, triceps & mage. Avslutade med några riktigt svettiga 35 minuter på crossen.
Gick sen bort o handla lite på ICA och nu sitter jag här o har snart lyssnat på Den svenska Björnstammens nya låt ca 10ggr. Haha! Dom levererar igen! :) Tack för tipset JESSI!







Underbart!






Ne, om man skulle ta o sova lite o hoppas på bra väder imon. För då blir det Liseberg med syster & familj! <3.






Kommentarer
Postat av: Stephanie

Håll koll på tv'n på fredag 08:30 då ska Fibes Oh Fibes premiär spela sin nya singel på musikhjälpen! Puss min bästa syster

2011-12-13 @ 23:08:15
Postat av: Andréa

Får hålla kolla på radion ist :) Om dom inte tillåter att jag kommer senare till jobbet då iof..;) Va utanför musikhjälpen i morse :) Puss puss!

2011-12-14 @ 10:28:28
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0