Skogshuggare?




Var riktigt tungt att gå upp i morse, men jag gjordet det. kl 6 stod jag på crossen och svettades en timme  till nyhetsmorgon och bra musik i öronen!
Jobbdagen har gått bra, och det är ju som vanligt tack vare mina goa jobbarkompisar! :)
Efter jobbet åkte jag raka vägen till Sportlife Ullevi, mötte upp Filippa där och så körde vi ett ben & magpass. Gick la sådär idag eftersom det var så sjukt mkt folk där. Litet gym och mkt folk e ingen bra kombo. Nästa gång ska vi nog testa Domkyrkan ist. :) Magträningen gick iof hur bra som helst, kommer kännas gott imon vill jag lova.

I morgon är planerna att först köra kondition, jobba, åka hem o möta upp syrran. Käka här hemma hos mig., dricka lite vin och sen knalla bort till Rondo och Tomas Ledin!! Ska bli så himla kul. Får nog ladda upp hela dagen imon med Tomas i öronen, japp så får det bli ;)



Nu ska jag fixa lite här hemma. Hörs i mon mina fina läsare! :)







Idag körde jag på en skogshuggarstil :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0