Ny frippa



Har hunnit med en del idag ändå!



Började dagen med att sätta mig i frisörstolen på Salong Marie på Mölndalsvägen. Anna tog hand om mitt fula hår och gjorde det fint igen :) Jag blev ordentligt omhändertagen med go huvudmassage, kaffe & pepparakor :)
Så ska en lördag börja!







Lyx hos frissan







Tog mig sen hem i det jäääkla busvädret. Försökte skydda håret så mkt jag bara kunde, men det blev ändå lite förstört. Så kan det gå ibland. Väl hemma så bytte jag om och trippa ner till gymmet. Där blev det ett riktigt gött pass. Bröst, axlar, triceps & mage. Avslutade sedan med 15 min på crossen. Guuu så gött. Kom hem och däckade i soffan en stund. Gick ner till apoteket och nu sitter jag här o har ätit lite, kollar på Handboll och slappar.
Det ringde precis fr dolt nummer och jag ska aldrig mer svara när dolt nr ringer. För det var Radiotjänst som glatt sa att det kommer en faktura till dig inom 10 dagar. "mmm fint du" sa jag! Jäkla skit e det!






          






Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen invänta att Lollo ska höra av sig, så vi kan planera kvällen lite.
Hoppas ni alla får en go kväll!


He på re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0