Mañana





Vilken härlig kväll det blev alltså! Mötte upp Lollo på Mañana vid Kungshöjd.
Blev mkt god mat, goda drinkar och självklart massa massa prat. Helt underbart! <3.
Vi tog sen en promenix i det underbara vädret. Lollo visade vart dem hade köpt lägenhet och sen vandra vi vidare ner mot stan och sen hem. En helt perfekt kväll helt enkelt! :) Tack min fina Lollo!





                  






I morgon väntar nya äventyr och då med lillbrorsan Sebbe & hans tjej Ida. Vi ska nämligen till Ullared och slåss med gamla tanter och kundvagnar, woohoo! :)



Köpte en liten present till min underbara systerson/gudson Elliot när jag var i London. Och idag fick jag ett fint tack-mms av honom. Så underbar så det finns inte! :) Han blev jätteglad för sina coola handskar! :)










Nu blir det nog till att fixa lite massäck för imon, sen hoppa i bingen.
Hoppas ni alla haft/har en kanon lördag!! :)



Tjüssi!




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Han vägrar ta av dom, inte ens när han har ätit och ska tvätta sig ha ha

2011-12-03 @ 23:56:26
Postat av: Andrèa

Haha han e ju bara bäst!! :)

2011-12-04 @ 15:51:28
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0