LSC



Raka vägen till Stenkullen & gymmet efter jobbet. Blev ett härligt ben & magpass.
Vi mosade verkligen ut det sista som fanns i magen, gött e det!
LSC är ett riktigt bra gym, men shiiit vad mkt folk det var där idag. Vimlade av småkillar som spännde sig framför spegeln. Tur att syrran & jag med e bra på att spänna..;)



Min syster e den bästa som finns! Fick en liten present av henne & hennes goa lilla familj idag. En liten porslinstomte med små tomtenissar i. Så att jag kan julpynta lite mer här hemma! Så nu står den här och sprider massa julkänsla..:) Tack, ni e bäst!!





Min tomte

 

Glömde ju visa er mitt nya fina mobilskal jag köpte på Liseberg igår. Ni måste hålla med om att det är snyggt?!!

 






Fredag i mon ja! Helgen är fullbokad som vanligt. Blir lugnt imon, träning på lördag morgon, glöggkväll hos bror på kvällen & förhoppningsvis träning på söndag med sis igen.


Nu blir det fix inför natten. Haj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0