Kässe und Thomas



Började dagen med en härlig morgon promenix med Jessica idag.
Så härligt att få prata av sig massa. Vi har alltid så himla mkt att prata om med :)



Jobbet gick bra och mitt på dan fick jag ett roligt samtal. Osten ringde och fråga om jag hade tid att träffa han & Thomas idag. Jaa! Det hade jag ju. Så efter jobbet mötte jag upp dom i stan. Jag sålde lite guld och sen gick vi och tog en kaffe. Hem hit till mig en sväng och snälla Thomas slängde sig rakt på disken medans Osten slängde sig i soffan..;)



Jag har nu rensat lite bland mina skor och och ska snart hoppa i säng.
En liten natta smoothie först bara. Min kära stavmixer har redan blivit väl använd. Bra julklapp!



Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0