Julkänsla!



JA! NU HAR DEN ÄNTLIGEN KOMMIT!



Så fort jag tog steget in på Liseberg idag så kom den, Julkänslan! :)
Gick runt och mös, kollade när Elliot & molly åkte karuseller, kollade på djur, frös, värmde händerna över glödhet kol och bara njöt ihop med syrran, Fredrik, mamma, Ulli & så dem tre små grisarna såklart :)









Redo för en kväll på Liseberg







     



    






Nu har jag kommit hem och värmt upp mig i soffan med levande ljus och packat träningsväskan för imon, för då bär det av till Stenkullen för träning ihop med syrran. Bra gjort ändå o träna på 3 olika gym på en vecka, el hur? :) Sen blir det även träning i Stenkullen på lördag med, japp. Då ska vi köra kära gamla MRL 75. Ni kommer la ihåg att jag jämt var på det innan, varje lördag stod jag där redo kl 10:30. Nu har jag inte varit på ett pass på väldigt väldigt länge, så ska bli kul. Men e nog lite nervös ändå.






Förresten, vi gick förbi Musikhjälpen på Gustav Adolfs torg i morse på promenixen.
En riktigt bra sal dom ställer till med där alltså.
Hade mycket mycket gärna varit där tsm med syster på fredag när Fibes Oh Fibes kommer dit och ska spela sin nya lpt för första gången. Jobbar ju då, så får lyssna på radion! Man kan inte få allt här i världen!






       







God Natt på er!









Kommentarer
Postat av: Stephanie

Blir en syster vecka denna veckan :-) så mysigt idag! Och svettigt imon! Pöss på dig bästa syster

2011-12-14 @ 22:38:39
Postat av: Andréa

Ja det blir det verkligen :)Haha precis, får träna bort den där lussebullen idag :) Puss!

2011-12-15 @ 08:31:00
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Och fudgen, och våfflan, och.... ;-)

2011-12-15 @ 14:55:11
Postat av: Andrèa

Schhhh!! Så mkt åt vi la inte? ;)

2011-12-15 @ 17:09:12
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0