Hemmakväll





Ledin igår var hur bra som helst! Lite synd bara att syrran & jag drog ner medelåldern nåt så fruktansvärt..var ju gamlingar som satt o sov på stolarna och dem bildade kö till baren..hmm snacka om att jag kände mig utttittad när jag försökte tränga mig före..:/




  

Vi & en liten suddig Ledin :)





Idag har jag bara varit här hemma och städat o pillat lite. Jessica kiom förbi en sväng innan, inte träffats på 2 veckor ca. Så vi hade lite att ta igen :) Underbart att få träffa henne igen iaf! <3
Jag tog mig iaf ut och ner till coop en snabbis, bara på den lilla biten kände jag mig helt genomblåst.
Sjuuuukt vilket väder det är alltså. USCH!
Så nu sitter jag här hemma i soffan och tänke inte gå ut mer idag alltså!
Har kollat på lite avsnitt av julkalendern, den e verkligen så himla mysig!
Snart ska jag diska undan lte här, bädda rent och sen blir det Idol final! :)





I morgon bitti planeras det träning och sen förhoppningsbis lunch med Jessica! :)




Haj på er & ha en go fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0