Första julfirandet avklarat



Ligger nu hemma hos syrran o Fredrik i Elliots säng o ska sova. Haft en mysig kväll hemma hos pappa. Blev god julmat, klappar, julklappsspel och massa mys. :)

Jag fick presentkort på One Piece butiken och lite pengar. Så nu ska bara det sista sparas in så har jag min älskade piece! :).
Fick även en cool likör av brorsan & Ida. Passar perfekt in hos mig och min gröna inredning :)

I morgon är det ju som sagt julafton och den kommer först spenderas här hemma med god frukost och julkalender n. Sen bär det av till Hisingen o Fredriks föräldrar. Även mamma & Oma ska med och äta lunch med oss.

Hoppas på sol o fint väder i mon som dom lovat så man kan ta en go promenad! :)


Godnatt!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0