Flitig söndag



Gött att Amanda vann idol, hon var värd det faktiskt. Väldigt duktig! :)








Lördagen började bra med träning. Bröst, axlar, triceps & mage. Avslutdes med 55 min indoor walking.
Hem o dusha, sen lunch ihop med systrarna Lonka på ett nyöppnat ställe här på friggagatan "El paso" Mexikansk väldigt god och prisvärd mat. Kan jag verkligen rekomendera!
Kvällen ägnades sen åt god mat, film & mys i gott sällskap ;)

Idag har jag hunnit med en del roliga saker. Började med god brunch ihop med lonkisarna på Rica Hotell här bortanför oss. Gud sååå gott alltså! Massa massa mat! En stund efter att jag kom hem knackae det på dörren. Jag öppna och där stod min underbart goa lilla brorsdotter Molly och log! Hon & brorsan hade varit på bio och kom förbi och sa hej. Jag bjöd på lite varm choklad och sedan åkte jag med dom till Allum. Jag fick fixat mina naglar och köpt min första julklapp! Nu håller jag på och tvättar och så har jag lagat matlådor inför veckan. Ni måste hålla med om att jag varit duktig idag? :)






Glitter & Glamour..?!




Boktips!

Köpte ju för övrigt Blondinbellas bok "Egoboost" på Ullared förra söndagen. Har nästan redan läst ut den. Jag läser inte ofta, men denna boken är riktigt bra. Man får sig en tankeställare om hur kritisk man e mot sig själv alltså. Så alla tjejer, läs den!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0