Energi!!




Hem efter jobbet, slängde i mig lite keso, bytte om, hällde i mig lite pre workout, slängde mig i soffan o kollade på julkalendern, snörade på mig skorna och traskade ner till gymmet.



Helt grymt bra träning idag. Ryggen, biceps & mage fick ta stryk. Hoppade på crossen 10 min innan passet med. Har sån överskottsenergi nu så jag vet inte vart jag ska göra av den. Älskar den känslan alltså! Kanske får göra mig av med lite imon bitti på crossen igen, el vad säger ni? :)



Så är det bara 2 dagar kvar på jobbet denna veckan, japp. För på torsdag ska syrran & jag på LedinRondo här i Göteborg. Ska bli så himla kul. Bara syrran & jag. Älskar att hitta på saker ihop med henne.
Vi har så himla kul ihop!



Sen är jag ju även ledig på fredag. Då ska jag passa på att göra massa saker man inte hinner annars!!









Puss









Kommentarer
Postat av: Stephanie

Detsamma! På torsdag blir det party :-) puss men ta det lugnt på crossen imon, för mig blir det nog lite Milon men sent på dagen typ 10..... ;-)

2011-12-06 @ 23:10:36
Postat av: Andréa

Ja OM DET ÄR! :) Ja ja ja, du kan lita på mig ;)

Blev inte alls lugnt på crossen kan jag söga, höll på o trampa sönder den..hehe. Kör lugnt på Milon ;)

Puss!

2011-12-07 @ 09:04:59
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0