Bra måndag!





Morgonkondis i morse ihop med fina Jessica, hon på cykeln & jag på crossen. Svettades gott.
En go dag på jobbet med en sånt där bra måndagshumör.
Hem & byta om efter jobbet, slänga i mig lite keso. Tog vagnen & mötte upp Filippa vid Sportlife Dmkyrkan. Där blev det rygg, biceps, mage & 20 min intervaller på crossen. Även där mass svett. Nu jäklar så! Ett väldigt gött o bra pass. Och en eloge till gymmet med, det var riktigt bra. Stort & bra!







Såhär såg det ut när jag skulle slänga sopor i morse, fräscht?!





   

Jag idag & duktiga Filippa på gymmet.



Nu sitter jag....hmm ja vad tror ni?! Framför den som dräper såklart! Lika bra som vanligt! :)


Ne ska titta vidare nu, så hörs i mon igen.

Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0