Är jag en kille..?



Uppe och gick med Jessica i morse. Fick bli inne idag eftersom det öste ner när jag vaknade kl 5.
En timme på bandet med som vanligt en massa info att byta ut :)

Efter jobbet blev det en sväng inne i stan. Fick köpt dricka till på lördag och sen lite andra saker fixade.
Hem & byta om och sen ner på gymmet. Körde skiten ur benen idag..aj aj aj vad det kommer kännas i baken imon alltså. Men gött e det!

Fredag imon ja. Då blir det jobb som vanligt. Sen hem o byta om för att sedan åka till Majorna & Manana. Ska fira Fredrik som fyller år. Himla trevligt ska det bli!

Ne, usch..har massa att göra innan sängen. Så nu får man stänga ner här!





Utfall!! Aj aj aj!





Hade fått ett mail av min bror Christopher som bor i Schweiz i morse.
Han hade hittat en fin artikel om att man inte får lov att döpa en tjej till Andrea i Italien.
"Att kalla en tjej för Andréa, startar förvirring" skriver dom. Hahahaha..helt sjukt ju! Tur att man bor här hemma i trygga Sverige då så man slipper oroa sig ;)




28. Dezember 2011 18:36; Akt: 29.12.2011 00:55 Print

Nur Jungen dürfen in Italien Andrea heissen
Nur Jungen dürfen in Italien Andrea heissen

Ein Mädchen Andrea zu nennen stifte Verwirrung, sagt ein italienisches Gericht und verbietet diese Namensgebung für das weibliche Geschlecht. Als Alternative dürfen die Eltern ihr Kind aber Andree taufen.












Kommentarer
Postat av: sanne

Brukar du alltid köra utfall med 7 kilos vikter? trodde du brukade lassa på massa vikt på stång :)

2011-12-31 @ 15:54:06
Postat av: Andréa

Det var ett tag sen jag just körde utfalls-gång. Men 7kg var bra. Det kändes efteråt kan jag säga.

Jag varierar mig rätt mkt..så ibland kör jag även stång ja :)

2012-01-02 @ 10:49:09
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0