Besök av påskharen



Jaaoo, bara en dag kvar!



Idag har det vart en rätt så lugn dag på jobbet och imon känns det som att det kommer var stendött.
Fick en väldigt glad överraskning idag med. När vi sitter i lunchrummet efter att ha ätit och suktar som mest efter godis. Då klampar min chef från Academic in och ger mig ett påskägg och ett megastort till hela avdelningen.
Det gjorde ju min dag! :)







Mumsich ;)






Efter jobbet fick jag återigen skjuts av snälla Filippa. Mötte sen upp Lollo på Hjalmar Brantingsplatrsen och vi traskade bort till gymmet tsm för att träna MRL. Var riktigt roligt att träna ihop med någon, och framförallt min bästa vän! :) Måste vi göra oftare, mkt mkt roligare. Och då slår man två flugor i en smäll med att umgås lite samtidigt som man gör något bra med, haha!

Som vanlig sitter vi här som ett gammalt par i soffan, haha. Jonas läser vidare på sin bok och jag kollar på efterlyst samtidigt som jag skriver lite här :)
På fredag kommer ju Osten hit och ska faktiskt hjälpa mig tat sätta upp en gardinstång, så nu blir det ääääntligen lite mer husligt här! :) Måste gå till coop el Hemtex och införskaffa en ny gardinstång och några fina gardiner då med.






Nåt sånt här kanske?






Även mamma kommer hit på fredag eftermiddag, och tar då med sig våran nya kaffbryggare syrran har köpt åt oss på Ullared! :)
Ska bli gott att äntligen få brygga vanligt kaffe här hemma. Har ju min älskade Tassimo, men sånt kan man tyvärr inte dricka varje dag. Har precis beställt massa nytt på nätet, så hoppas det kommer innan helgen! :)


Hej hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0