Hej igen!


Ja då får jag väl sätta i gång igen efter lite tjöt från syrran. Hon had inget o läsa innan hon gick o la sig sa hon, så får la sätta igång här igen då.
Inte haft nån lust o blogga det senaste. Har vart så sjukt mkt och det är det ju fortf. Alltid nåt verkligen!
Jobba, träna, åka hit, åka dit..mm.



Men i alla fall så har jag haft en grymt bra helg!



I fredags var det AW med jobbet. Vi åt och draxk gott på Manana ett gäng på ca 20 pers. Sen gick vi vidare till Puta Madre och tog en drink innan vi traskade vidare igen till andra lång. eller var det andra lång..kanske var tredje med. Haha, vem vet :P. Där hamnade vi iaf på ett ställe osm hette Byns Bistro. Väldigt mysigt och tevligt ställe med grymt coola toaletter, el en iaf. Tror at tdet var ett gammal hissschakt jag kissade i faktiskt, haha.
Eller vad tror ni? Väldigt fräckt var det iaf :)









I lördags förmiddag tog Jonas & jag bussen till Kungälv där Per (Jonas kompis) kom och hämtade upp oss. Vi åkte sen hem till Per och fikade i hans nya hus som han nyligen köpt ihop med sin fru. Riktigt fint hus verkligen. :)
Efter lite husesyn och fika åkte vi ner till Centrum och åt Sushi innan Jonas & jag åkte hem igen.


Jag gjorde mig i ordning och åkte hem till Rebecka där det var dags för lite lördagsmys med mina underbara kollegor Helen, Helena, Rebecka & Malin. Rebecka hade gjort en jättefin och god Italiensk smörgåstårta som vi smaskade i oss. Till efterrätt blev det annanas paj med glass och kaffe. Blev en hel del gott dricka även igår.
Kvällen avslutades med TP, som för övrigt var väldigt svårt. Jag lyckades iaf få EN plupp ;)
Åkte hem vid halv ett tiden, då jag nästan höll på att somna i soffan hemma hos Rebecka.




Idag har Jonas & jag storstädat här hemma, så skönt o ha det gjort verkligen. Med hög musik går allt lite lättare.
När vi var klara med det lagade Jonas lunch för imon och jag gjorde mig i ordning. Sen var det dax att ta tåget hem till kära Stenkullen för att fira mamma som fyller år idag. Där blev det grillning hos Acke & Ulli med hela gänget. Riktigt riktigt gott! Satt ute i solen i bara t-shirt...helt underbart!









Grillmästarn Acke :)






Innan vi gick bort till Acke & Ulli stack vi förbi en snabbis hos mamma och tittade på de tre nytillkomna liven i familjen. Mammas katt Sally har ju fått tre små ungar. Så himla söta verkligen. Man e ju rätt sugen på att ta en, men det får väntas till man bor lite bättre till och inte så nära vägen..:/




 



Visst är dom fina?! :)



Nu sitter vi här hemma i soffan. Jonas läser en ny bok han köpte på centralen idag, e helt inne i den. Säger att han ska bli en högt uppsatt chef efter att han läst ut den boken, så får ju hoppas ;)



Jag ska nog ta mig nåt gott att tugga på, glo på lite tv och sen hoppa i säng.
Ha en mysig kväll alla!



Puss o kram. (sov gott syrran & Fredrik) ;)




Kommentarer
Postat av: Siz

Ha ha! Tack nu kan jag sova gott! Vi hinner ju inte träffas så mkt nu så jag vill ju veta vad du håller på med :) puss på dig

2011-04-17 @ 23:38:49
Postat av: Andréa

Ja det är sant! Nu ska jag uppdatera varenda dag!! ;) Puss!

2011-04-18 @ 22:05:45
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0