Tisdag = lillfredag



Japp, idag blev det Body Pump efter jobbet. Fick skjuts av snälla Filippa ända fram till dörren, så var ju hemma 17.12. Slängde i mig lite mat och bytte om. Gick sen bort till gymmet och körde en timme Pump. Ingen vidare instruktör måste jag säga, e så himla bortskämd med dom underbara på LSC, men man vänjer sig nog efter ett tag! När jag kom hem var maten klar och redo att intas. Det blev en smarrig stekt lax som Jonas hade fixat.







Smarrigt!

Nu har jag duschat, fixat matlåda och packat träningsväskan så tänkte softa här en stund innan jag slänger i mig kvällsmaten och sen hoppar i bingen.





Jonas sitter vid datorn och spelar upp massa grymme musik. Hittar massa gamla godingar som vi sjunger med till, haha! Grannarna måste tro vi e sjuka. I torsdags satt vi ju inne på toa och sjöng och spela gitarr medans jag lockade mitt hår. ;)





Min musiknörd ;)




Nu är det bara 2 dagar kvar på denna veckan. Det är verkligen gött att dagarna går så fort. Skönt att få va lite ledig snart!



Ne nu ska jag nog ta o ringa min kära mor och kolla om hon och min gudmor skulle komma förbi här imon. De ska ju nämligen på massage här på hisingen. Och det råkar vara i samma hus som mitt gym ligger. Bara en trappa upp :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0