Sol, sol strååålande sol :)



Vilken underbar dag det har varit idag alltså! Satt ute och åt lunch i det fina vädret idag.
Ska ju vara sånt här väder hela veckan med, så det blir ju bara bättre o bättre :)
Sen att det är kort jobbvecka gör ju inte saken sämre direkt ;)
Bara 3 dagar kvar denna veckan alltså!










Idag efter jobbet blev det först 20 min resa till solarieöarna och sen 45 min på crossen. Riktigt svettigt blev det, men gud så gött. I morgon blir det förhoppingsvis Body Pump om jag kommer med och MRL på onsdag. Torsdag får jag väl med klämma in nåt, för sen kommer deti nte bli så mkt träning resten av veckan skulle jag kunna tänka mig. Är ju påsk och då blir det nog mkt god mat och annat ist. Får förhoppningsvis besök på fredag med, utav självaste Niclas "Osten" Åstenius. Då blir det finkaffe från Tassimon, haha! :)




Nu sitter jag som vanligt i soffan. Skickade in Jonas i sovrummet eftersom han läser sin nya bok och ville tända upp hela vardagsrummet, men det gick inte för sig så han åkte in dit ;)


Ne, nu ska jag packa träningsväskan.

Hej hej!






Kommentarer
Postat av: Siz

So far so good :-) puss

2011-04-19 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0