Skakis



Shiiiit, är rätt mör i kroppen nu alltså! :/ Körde Body Step med Natta igår, och idag körde vi MRL 90 ihop med hennes syster med:) Fick en liiiite försenad present av henne som jag fick för att jag sjöng på hennes bröllop i Augusti 2009 ;)






Två jättefina koppar med träsked och fat från Design Stockholm House.

Tack så mycket Alexandra & Niclas! :)


I morgon blir det ett träningspass till, fast nu ska vi köra CombatSportlife Lindholmen.
Riktigt roligt att testa lite olika gym och instruktörer.
På tal om instruktörer så fick jag skjuts hem av MRL instruktören idag. Blev körd ända fram till dörren :)

När jag kom hem hade min bästa "Nonas" lagat mat och diskat. Underbart att få komma hem till det ibland! <3



Nu ska jag kolla klart på efterlyst och mysa med min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0