Puuhhh



Ännu mer död idag kan jag säga! Körde ett gött Combat pass med Natta på Lindholmens anläggning idag. Riktigt fint där! :) Verkligen annorlunda från instruktör till instruktör. Från att ha kört en jäkla massa grymma pass med Jessica på LSC, till en liten mesig tjej här som knappt säger nått. Inte lika pepp på detta pass, men det tog ändå kan jag säga. :)












Nu ska jag vila i tre dagar från träningen. För i mon efter jobbet blir det raka vägen hem till mamma för att grilla med en del av syskonskaran o dess respektive. Ska få komma hem till mamma och pussa o mysa med kattungarna som nu har öppnat ögonen, och jag kan bara tänka mig hur gosiga dom e!!



På lördag ska Jonas & jag hem till syrran, Fredrik & Elliot. Jonas ska först hem till sin lya i Kungälv och fixa lite där. Då passar jag på att dra ut till syrran lite tidigare och ligga o slappa i solen (hoppas jag). Sen ska vi iväg på valborgsfirande och då har även Jonas joinat oss troligen. Sen blir det grill och bad i tunnan! Åhh ska bli så himla mysigt!
På söndag ska jag hjälpa Jonas med de sista i hans lägenhet. Känns som det kommer bli en bra helg detta! :)



I morgon är det Malins sista dag på jobbet :( Ska bli väldigt tråkigt att hon slutar. Men hon kommer nog få det grymt bra i Brasilien med sin kille! Får ju åka och hälsa på henne så fort man får tillfälle :)



Nu ska jag trycka i mig lite kvällsmat innan det blir sängen. E rätt trött i kroppen nu.

 

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0