Lååååång fredag



Idag har vi haft besök här hemma av både Osten och mamma.
Tog ett tag innan Osten hittade hit dock, han irrade runt en stund här på Hisingen..haha!
Innan han kom hit hade vi hunnit städa här hemma, tvätta, handla på coop och tvätta utemöblerna..eller rättare sagt jag hann göra detta ;)



Osten stannade en stund på lite fika. När han sen åkte hem gick Jonas & jag ut o satte oss i solen ett tag.
Gick sen in och lagade lite mat. Vid 18-tiden kom mamma hit och hjälpte oss sätta upp gardiner här hemma. Blev faktiskt dom jag hade kollat ut på Hemtex hemsida,haha det märkte jag först nu! :P Har blivit så himla mysigt här nu :) Hon hade även köpt med sig nya Tassimo kapslar från Tyskland, som för övrigt inte finns här i Sverige. Riktigt god Caramel Latte ;)





Fixar frasse?

 



Såhär blev resultatet, fint va?








Nu hamnade vi här i soffan igen. Blir nog ett glas vin iaf. Rätt skönt ändå att ta det lugnt nu i två dagar..skönt att få sova ut och framförallt inte ha något planerat! Det är första helgen på väldigt väldigt länge jag inte har det! 
Men imorgon blir det fest. Först grill o mys i Slottsskogen och sen utgång! :) Yeeey.



Puss Puss!! 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0