Jahopp



Då var denna långa ledigehtern över då...varför ska tiden gå så fort när man e ledig för?!

Har vart en bra helg! Va lugnt o skönt torsda & freda. Lördagen hände det lite mer skoj. Åkte in till Slottsskogen på dan och hängde med ett gött gäng. Grillade, drack och bara njöt av solen! Lovley! <3




Mimmi und Anders




Gött häng


Hem en sväng sen för att göra sig i ordning och sen hem till Mimmi & Lollo på förfest. Lollo var dock inte med, hon svek oss för en fest i Näset..pfff..;)






Anders und Sulan




Igår sov vi länge. Tog sen bussen till Kungälv. Åt en hamburgare, gick upp till Jonas lägenhet så han kunde byta till lite mer somriga kläder. Sen gick vi ner till centrum och mötte upp hans syster. Tog en cola i solen på Malt & Humle. Sen åkte vi hem hit o slängde oss i soffan.

Idag har jag varit i Slottsskogen med Natta och bara slappat. Sen blev det en spontan grillning hemma hos dom. Va här en snabbis och hämtade upp Jonas. Var även en snabbis innan det inne på nya delen på Frölunda Torg & kika lite. Blev inget för min del, eftersom jag åker till London om 2 veckor och då ska det shoppas må ni tro ;)


Nu sitter vi här i soffan som vanligt igen. Han spelar upp en massa låtar med honom som jag inte hört innan.
Han e duktig faktiskt ;)


Ne, nu blir det nog sängen. Upp o jobba imon var det ja...usch, inte sugen alls faktiskt..:/


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Angelica

Va?? Ska du shoppa i London?? jag som hade planerat att vi bara skulle kolla lite i affärer :p

2011-04-26 @ 10:58:09
Postat av: Andrèa

Haha kolla du så shoppar jag! :p

2011-04-26 @ 22:37:13
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0