Smördeg i bena







Är rätt möööör nu måste jag säga. Blev en solning på 15min och sen Body Combat. Riktigt gött alltså. Men med lite träningsvärk från pumpen igår kändes det extra mycket idag!
Badade Elliot när jag kom hem sen sprang han runt som en liten tok här hemma.
Syrran & Mamma åkte till jobbet vid 20.15 tiden. Då hoppade Elliot & jag i min säng innan han skulle lägga sig. Nu sover han gott i sin säng och jag sitter i min säng. Om ca en timme kommer Fredrik hem hit och ska sova här. Jag skulle ju egentligen passat Elliot imon, men har ju andra planer så Fredrik fick rycka in :)








Far & son i påskas här hemma hos mamma.






Efter mina planer imon ska jag träffa Jonas och vi ska bara glida på stan. Ta en kaffe i solen..förhoppningsvis. Sen blir det en lugn kväll här hemma. Bestämmde nyss att det skulle bli pizza med syrran. Låter inte helt fel alltså :)




På lördag morgon ska Jonas upp & jobba och jag ska träna MRL 75 om jag kommer med, står som 17e reserv..men det e rätt många som brukar hoppa av sån tur e :)
Efter träningen blir det nog till att se brorsan match här hemma i Stenkullen kl 14. Va ju ett tag sen jag såg han spela, och nu är det ju hemmamatch o allt. Hoppas bara solen skiner så man slipper stå i regn.






Alex in action förra sommarn







Gonattpåernuejagtrött!















Guten Nacht!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0